Söndag

Är forfarande tvärsjuk.
För att börja från början, torsdag när jag gick och la mig så var jag frisk.
Drömde en mardröm om att jag var sjuk, vaknade fredag morgon, tvärsjuk.
Sjukanmälde mig, trodde dock bara det var en förkylning. Dock så var det feber på det också.
Sov knappt något mot lördag natt. Lördag så sover jag mestadels, vänder mig i soffan, och spyr.
Nu har jag dock inte feber, är bara förkyld som jag vet inte vad.
Känns som om jag har tömt mig själv på slem och snor, ändock så slutar jag inte snora! Herrejävlar.

Idag har jag inte gjort vidare mycket alls. Vaknade, tog ett varmt bad, försökte äta lite, spottade dock ut det igen.
Sen nu ikväll kom jörgen hit. Det var trevligt. Sex botar dock INTE förkylningar m.m Det gör det värre.

Nu ska jag krypa ner i soffan igen och fortsätta titta på film.

Åh, visstja, kommer upp bilder på de nya kläderna jag beställde.
;P

Kommentarer
Postat av: Sanna

VIIILAAAA! :C

2009-09-08 @ 00:36:27
URL: http://korkadtomochglad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0