Shopaholic Emelie

Ohnoes, det dalar NERÅT för mig.
Jag har nyss börjat vänja mig vid att ha pengar att röra mig med.
iiii torsdags spenderade jag över 1000 kr på en jacka, en tunika/kofta och tre par trosor.
Tre par fucking vanliga hotpants.

fredag - över 300kr på grejjer på bomiljö.
idag - 800kr på skor och en väska.

Jag måste dock påpeka att allt detta var behövligt, och jag hade faktiskt lönepengar att röra mig med.
Så det var helt klart värt det.

Imorgon ska jag iallafall ta på mig de varma och vadderade skorna. och försöka se snygg ut.
Herregud, jag börjar känna mig som en ny människa, men på ett väldigt väldigt positivt sätt. Jag känner mig självsäkrare, jag känner mig finare, och mer utav en vanlig människa. Jag vet inte om jag står ut från mängden, eller om jag smälter in. Jag vet dock att jag är älskad, och jag älskar mig själv. Det är det viktigaste. (åhnej, egoisten är igång) men älskar jag inte mig själv, hur tusan ska jag då kunna älska någon annan?

Snart ska jag smörja in mina händer i skön handkräm, kleta på lite choklad balsam på läpparna, och sova. Och krama kudden jag snodde av jörgen imorse. Den luktar fortfarande som honom. Fyfan vad jag älskar Jörgen, han är det finaste här i världen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0