Måndag

Nya tag?
Njae, det vettefasiken det. Klev upp strax efter klockan fem imorse. Försökte sova på bussen, och slumrade av och an. Jag är otroligt trött just nu, men hade inte haft något emot att gå ut och jogga, eller kanske t.o.m gymma. Simma hade inte heller varit helt fel.

Har känt mig väldigt trött, less m.m.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till med någonting. Men det känns som om nya krafter är på g.
Eller det kanske kommer imorgon, när jag har sovit ut.
Har ju dessutom sovmorgon imorgon. HÄRLIGT!

Annars.. så vet jag inte.
Det känns bara som om tusen råttor har gnagt upp ett stort svart hål i min bröstkorg. det känns ekande tomt.
Men jag känner mig alltid tom och menlös utan Jörgen.

Saknar dig bubben <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0