Trött

Idag är det fredag. Jag klev upp när larmet gick, klädde på mig och drack lite juice. Kom på något senare att "javisst ja, vi fick ta sovmorgon idag om vi ville".
Och det är precis det jag gör. Jag sitter i soffan och tar en sovmorgon helt enkelt.

Det är egentligen Gemu just nu, men det är rätt så skönt att sitta still. Får se om jag tar mig iväg över huvudtaget. Betvivlar det starkt nästan, men jag ska KÄMPA!
Igår var jag nämligen på gymmet med Daniel och Ronny. Vi var där i över en timme, och jag tränade enbart ben, rygg och mage. Igår så fort jag rörde på mig när jag kom hem så stönade jag. Idag är det bara ömt. känns lite som om jag är en filébit någon har hammrat på för att mjuka upp mig. (blev dock stel istället)

Ska väll snart fuuundera på att KANSKE sminka mig och att KANSKE borsta håret. Betvivlar det däremot..

Idag ska jag hem hem hem hem hem hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0