Morgonen

Idag är det måndag morgon. Har flitt mig lite. Flätat håret, gigantisk hårsnodd för att få undan luggen, klätt på mig halvvägs och tagit på mig mascara.
På tv'n spelas Regina Spektor. Idag är det första dagen på praktiken. Det kan faktiskt bli riktigt spännande. Tänker ta av mig ALLA smycken förutom min förlovningsring. Min earl tar jag också ut. Lika bra det. Jag vet ju att p.g.a hygienrisk får du INTE ha det när du jobbar inom äldrevården. När jag är med barn är jag mer rädd att de ska få tag i den och rycka ut den.

Nåja.. Nu ska jag väll... ehh.. Fördriva tiden och klä på mig.. Och sen gå på praktiken! KUL :D faktiskt!




Javisst ja, Sanna målade en bild på mig! Jag blev JÄTTEGLAD! :D för den var söt! Haha! Och jag kommer faktiskt sakna större delar av klassen nu när det blir praktik och lov. Fast det känns som det kanske är lika bra, då kanske man inte GRINAR lika mycket på studenten.
Ush, nog om det, får ångest bara jag tänker på det.

Pusshej på er! Hör av er något nu under praktiken och lovet så kan vi kanske träffas! :D

Kommentarer
Postat av: dina

man får visst ha piercing inom äldrevård :)

2009-10-21 @ 20:31:50
URL: http://dinafredriksson.blogg.se/
Postat av: Emelie hon själv

Ja, men helst inte när det kommer till hygienen. ;P

2009-10-25 @ 12:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0