Käre tomten

Som du säkert redan vet så börjar det närma sig julafton med RYSLIG fart. Jag är nästan helt hundra på att du redan har fullt upp där uppe på nordpolen med att kika igenom the naughty list o.s.v. Men jag lovar, jag har varit en SNÄLL flicka och vill inte ha kol i min julstrumpa.

Såhär är det tomten, vi behöver ha ett snack du och jag. Ett rejält snack. (Nej tomten, jag hotar dig inte, men för en gångs skull kan du lyssna på mig)
I år behöver jag perfektion. Jag behöver den PERFEKTA balklänningen, du vet, den ska passa som handen i handsken. Den är inte lätt att hitta alls, eftersom jag inte vet vad jag vill ha. Men jag är säker på att du vet mina storlekar och allt redan, och vet vad som passar mig bäst.
Dessutom (ja jag är krävande) så skulle jag väldigt gärna vilja ha extensions.

Så här kommer min lista
Ett stycke balklänning ala perfection!
Ett par perfekta skor
Tindrande smycken till
Extensions som passar till mig.

Tack i förhand! M.v.h Emelie..

PS. Tomten.. jag vet vart du bor.... DS

Kommentarer
Postat av: Rebecha

hahahahhahahahahhahahaha ;D

2009-10-14 @ 08:23:23
URL: http://rreg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0