Händer saker

Som ni märker så skriver jag knappt här numera. Detta faktum kan bero på att jag har startat en ny blogg.
Jag kommer inte ge ut länken riiiktigt än. Jag länkar till den när jag känner mig mer eller mindre redo.
Det är så mycket som pågår inom mig just nu, det är helt galet. Jag skrattar för mig själv en stund, och nästa minut kan jag ligga och krama min nalle som det vore det sista jag hade.

Men när man har tagit i botten kan det nog bara gå uppåt, right?

Men jag har en fundering!!!


Utan lugg?



Eller med lugg?
Jag är faktiskt väldigt osäker just nu! Ska jag spara ut luggen tills balen, eller fortsätta toppa den?
För just nu är luggen i stadiet TOTALT ivägen, och vill INTE ligga åt sidan alls!

Det får nog vara allt för idag.
Åh, javisst ja, min nya blogg kommer vara på engelska. Så om ni verkligen vill ha den, hojta till på msn eller kommentera. (:

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Du ska ha lugg och jag ska ha blogg och du är snygg. ^__^

2009-10-27 @ 17:46:40
Postat av: Sanna

Aaaah, vetinteriktigt! ;__;

Skippa luggen och om du DESPERAT vill ha lugg till balen, klipp klipp! <:

2009-10-29 @ 20:00:23
URL: http://korkadtomochglad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0