Experiment

Jag ska snart hoppa i badet. Jag ska utföra ett experiment.
jag har köpt Garnier Fructis Instant wonder treatment ~ Intensive nourishment and strength, no heaviness, rinse out concentrate.

Så.. Nutri repair.. Det står på din baksida att jag ska applicera jämt över håret och skölja ur direkt? Varför...? Kommer mitt hår trilla av? Eller kommer jag få ett superhår som gör att jag ALDRIG mer kommer behöva en hårprodukt? Eller kommer det bara bli fettigt och äckligt?
Själv så föredrar jag faktiskt elvitals hårinpackning, som jag kan lägga på i ett tjockt lager, och sova i, för att dagen efter skölja ur det, och håret känns bra.
Jag har slitna toppar, och detta behöver tas hand om 1 gång i veckan, eller varannan vecka.
Så vi får se hur det går. Uppdatering om det hela kommer kanske. Vi får se om mitt hår sitter kvar eller inte!

Sen köpte jag en parfym idag. Jag ville ha något sött.. Lagomt sött, sådär attraktivt sött.



Det blev Pink sugar. Den doftar otroligt gott iaf. Så jag hoppas den funkar för mig! Och att förpackningen och flaskan var otroligt söt på det också var bara positivt.
Kommer förmodlingen uppdateringar på om det funkar eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0