Söndaaag

Åh en sån underbar söndag.
Igår köpte jörgen förlovningsringar!
På fredag ska jag hämta dem! Jag längtar jättemycket. Sådär.. megamycket så det regnar kristaller när jag stänger ögonen.
Igår gick vi runt på Strömsund ett tag, kikade på kläder, skor, m.m.
Det var mysigt, men det snöade på tok för mycket.
Sen konstaterade jag att de har i princip ENBART tråkiga kläder på klädaffären just nu.
Allt är typ, grått, svart, grått?

Sen så bakade louise något cp gott igår som vi mumsade i oss halv nio. För vi släckte ner ALLT i lägenheten och tände massor med ljus överallt.
Vi satt längre än en timme. Under den lilla tiden höll min bror och jörgen på att döda fredrik med dålig humor.
Jag har aldrig sett honom skratta så förut.

Sen fördrev vi bara tiden genom att lyssna på musik och prata. Det var mysigt.

Nu orkar jag inte skriva mer än att helgen har varit bra och att jörgen har varit här! Min underbara pussgurka!

Pusshej! <3

Kommentarer
Postat av: Christian

Ja det var fan roligt, synd att det var så möööörkt, jag blev skiträdd

2009-04-05 @ 20:41:21
URL: http://christian.it-z.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0