Bröst?

Nej men seriöst. Att ladda upp bilderna från Jorm runt 09 på facebook går asbra. De har servrar som pallar med.
Men sen har vi då fucking jävla bdb.
% är de uppköpta i, utav lunajcjew. Varav att de har tagit med sig ett HAV utav småungar till bdb som viker ut sig.
inte nog med det, vi börjar med konstiga betalgrejjer som är totalt värdelösa. "fokus".. Och "bdb hd" som inte ens ÄR hd.
Så när jag sätter mig för att ladda upp EN bild så tar det tusen år. Varav att jag ger upp. Men fokus bläddrar runt för fulla muggar där uppe i hörnet. (De har gjort omdesign dessutom som ser ut som crap, gör det ordentlig för i helvete)

Iallafall, jag har bra uppkoppling här, och bra dator, det SKA inte vara något problem att ladda upp bilder.
Men det som stör mig som mest är ... vad är de.. 12+ tjejer som trycker upp sina bröst i kameran, lägger ut sitt mobilnummer, ber om kommentarer och bevakning. KAN NI SLUTA?
Vill jag se BRÖST så kikar jag väll på porr eller något. Dessutom .. helst något som INTE är under 18. Tack.
Nej, snart tror jag att jag sparar alla bilder till datorn och så raderar jag skiten.
För seriöst, för något år sen så var bdb helt okej, det är inte okej längre. Kan man inte bara blockera bort, filtrera bort alla småbarn?

Bannemej. Någon gräns får det väll ändå finnas. Nu har jag varit arg klart för en stund.. Sen blir jag väll arg sen igen någon gång. Eller nästa gång jag besöker den hemsökta platsen "bilddagboken"...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0