22.00

Nu är klockan tio.
Jag försöker sluta snusa. eller jag SKA sluta snusa. Jag har inte tagit en snus sen innan middagen.
det är jobbigt dyrt att snusa iallafall. Uppe i kanske 4 dosor per vecka, allt för mycket om jag ska vara ärlig. Jag insåg inte att jag hade trappat upp så mycket föränns i förrgår. Men nu är det verkligen på g. Jörgen har förhoppningsvis tagit sig förbi det värsta och kan nu peppa på mig medans jag försöker sluta snusa.

Istället lär jag tugga tuggummi som en gud, jag har dessutom laddat upp med en ny snusdosa idag, som ligger i handväskan och bara skriker efter mig. Men den är ENBART i nödfall.

Nu blev det ju ingenting här direkt.

Imorgon är vi utan vatten, weeei! xD

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Äh, det är enkelt som fan att sluta snusa. ^_^

2009-08-26 @ 15:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0